Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

מוסך אדמונד ממליצים לתקן גיר ולא ישר לקנות

הגיר הוא דבר יקר. יתר על כן, הם יכולים להיות יקרים לתיקון. זו הסיבה שכל ביקור בחנות הילוכים יפגע ללא ספק בארנק שלך, נכון? לא. מוסך אדמונד יכולים באמת לחסוך לך מזומנים.

איך עשויה חנות הילוכים להפריש לך מזומנים?

מוסך אדמונד חולון
מוסך אדמונד חולון

הטיפול בבעיה מראש הוא טוב יותר מאשר טיפול בהמשך. אחזקת גיר רגילה יכולה לחסוך לכם מאות, אולי אפילו הרבה מאוד דולרים. עדכון גיר כולל הוא מאמץ עצום וזה הכל מלבד עזרה צנועה. אתה צריך להתרחק מחיתוך הגיר שלך למרדף שם הוא דורש חידוש מלא אם ניתן להעלות על הדעת. יתרה מכך, הגישה האידיאלית ביותר להבטחת גיר לא תדרוש תיקונים גדולים במה שיבוא היא לתת לו אחזקה רגילה כעת.

חנויות הילוכים מבצעות אחזקה שגרתית שיכולה למנוע את קידום נושאי ההולכה בהמשך. זהו הסבר דומה שאתה הולך לבדיקות שנתיות לרופא המטפל הראשוני או למומחה לרפואת שיניים: עליך לקבל בעיות פוטנציאליות לפני המתוזמן לפני שהן הופכות לנושאים גדולים. חלק מתמיכת הגיר הרגילה הזו אתה יכול לעשות לבד. אתה יכול (וצריך) לבדוק את נוזל ההעברה שלך באופן שגרתי, אפילו מחודש לחודש. וודא שהרמה גבוהה מספיק, ואם לא, טען אותה. וודא שזה לא מריח נורא או לא נראה עכור, כיוון שעלולות להיות תופעות לוואי של בעיות.

כיצד חנות הילוכים יכולה לעזור לך.

לקבלת תמיכת גיר מבולבלת יותר, עליך לבקר במוסך גיר. ב- מוסך אדמונד, אנו מציעים היקף של מערכות תמיכה בגיר ללקוחותינו. חלק מרכזי בתחזוקת הגיר שלנו הוא הערכת רב הבדיקה שלנו. הבדיקה הרב-בדיקתית כוללת ארבעה חלקים עיקריים:

בדיקה חזותית

נוזל היזהר מ (דגמים עם מקלות)

מבחן רחוב

פלט מחשב על לוח אבחון (OBD)

הסקירה החזותית היא בדיוק איך שהיא נראית: להסתכל בגיר שלך. בדיקת הנוזלים היא דבר שבדקנו ביעילות, אולם מה ניתן לומר על מבחן הרחוב? מבחן הרחוב כולל מבחן קבוע ומבחן נהיגה. כל עמדה בהעברתך תנוסה כליל למען החלקות מוזרות, עיצובי משמרת מוקדמת או מאוחרת, ותזוזות אכזריות, עדינות או לא עקביות. לסיום האבחון על הלוח, אנו משתמשים בתכנות נדיר בכדי להתממשק למחשב הזמין ברכב שלך.

שוב ושוב חנות הילוכים עשויה להציע הערכת הרמה.

כדי לשפר את ההתבוננות שלך בחיפוש אחר נושאים סבירים ששינוי קל עשוי להועיל להם, המומחים ב- Mr Transmission רשאים להנחות בדיקת מעלית. במהלך חקירת המעליות איש המקצוע שלנו יבדוק את הדברים הבאים:

מתג לא מפלגתי

סל"ד מוטורי

הצמדת חנק

מודולטורים

תושבי הילוכים

מפרקי U

תחזוקה נוזלית

בקרות אלקטרוניות

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post