Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

10 טיפים של מוסך אדמונד "עשה לי טוב"

מס '1: בדוק את הנוזלים שלך. לפי מוסך אדמונד זה הכי חשוב

זה אולי נשמע פשוט אך עם זאת היזהר מנוזל ההולכה שלך הוא אחת הגישות הטובות ביותר להתמודד עם השידור האוטומטי שיש. זה גם יאפשר למומחי הממשל והמכונאים את ההזדמנות להבחין בסוגיות פוטנציאליות, לאור רמת הנוזל או אי השגחתו. הפסקות בדרך כלל עלולות לגרום לבעיות ולכן זיהוי של חור לפני שהוא הופך לתיקון יקר הוא משמעותי לרווחת השידור שלך.

מס '2: העבר לתמסורת שלך.

יש כמה פריטים מדהימים ברכב המפרסמים שיכולים בעצם להרחיב את חיי השידור שלך, ולשפר את הצגת הרכב שלך. ניתן להשיג את הפריטים הטובים ביותר והחומרים שנוספו בשחיקה בשירותי K&M ניהול רכב ואנחנו קוראים ללקוחותינו לנצל חומרים שהוספו להעברת הילוכים, מכיוון שהם יכולים להרחיב באופן קבוע את חיי השידור ולחסוך מכם כסף רב שלא רחוק.

מס '3: הציעו לבלמים שלכם לפטור.

מוסך אדמונד חולון
מוסך אדמונד חולון

נסיעה בבלמי רכבך או משאיתך עלולה לגרום לבעיות לאחר זמן מה עם התמסורת שלך. התמקדו בתדירות שבה אתם מפעילים את הבלם, והחלטו להזיז למטה בכל נקודה שאפשר להעלות על הדעת. זו לא כל הזמן אפשרות עבור אנשים עם שידורים מתוכנתים, אם הסיכוי שיש לך בירורים בנוגע לאופן שבו K&K Auto Administration יכול לסייע בהעברת התוכנות שלך, התקשר אלינו למספר (503) 235-1485.

# 4: שמור על הילוך.

דע באיזה ציוד אתה נוהג. לא פעם נוהג 45 קמ"ש במצב קשה לתמסורת שלך לאחר זמן מה. באופן דומה, כשאתה נוהג לתכנות, וודא שאתה במצב "כונן" המוצע לפני שאתה ממריא. רוב הנהגים המחזיקים ברכב עם תיבת הילוכים ידנית מבינים מה הם עושים. יהיה זה ככל שיהיה, הם מושאלים את רכבם באופן קבוע לאנשים אחרים שאין להם מושג כיצד לנהוג במקל. צריך להיות אפשרי מידה רבה של פגיעות בחבלונות בכל פעם שמונעים בצורה לא הולמת. ודא לפני שאתה נותן לאדם אחר לנהוג, הוא מבין מה הוא עושה.

מס '5: זוז פשוט אחרי שתפסיק.

כאשר אתה משנה מהפוך לראשונה או הפוך, וודא שאתה מגיע למצב של סטילס לפני שאתה מחליף הילוך. החלפה בין גלגלי שיניים אלה תוך כדי תנועה עלולה להתישה או להפשיט את חיבורי התמסורת בכל פעם שנעשה בצורה אמינה.

# 6: הקדישו מאמץ להתאמה.

נסה לא לפספס את סידורי הבדיקה הרגילים שלך. מנוע פגום יכול לשחרר את הרס ההילוכים, ויכול לגרום לו לעבוד בהתלהבות יותר מכפי שהיה צריך להזדקק לו בעת תנועה. הכל קשור ברכב. בדוק את הסידור שלך, קבל את המחאות שלך והתמודד עם החוזק הכללי של שארית הרכב שלך והתמסורת שלך תרוויח.

מס '7: תנו להתחמם.

הקדיש מאמץ לחמם את הרכב שלך לפני שתפיל אותו במנגנון ונהג. זה תקף הן לאקלים צונן והן לנהיגה באקלים חם. תן לרכב חמש דקות לשבת לפני ההמראה. זה תקף במיוחד במהלך הכישופים המגניבים שאנו מקבלים בפורטלנד, אורגון במהלך החורף. תן לרכב שלך סיכוי להתחמם לפני החלפת הילוכים ולהיות מחוסן כשאתה יוצא בנהיגה באקלים נורא בחורף הזה.

# 8: השתמש בכוננות כשאתה עוזר לאחרים.

שקול שוב לפני שאתה מציע לגרור או לקחת רכבים או עומסים משמעותיים אחרים עם הרכב שלך. המשקל הנוסף יכול לגרום לבלאי ולבעיות פוטנציאליות בתמסורת שלך, למעט אם יש לך רכב ליבה קשה שמיועד לשימוש כזה. במקום זאת, שימו לב על ידי הצעה להתקשר למשאית גרירה!

מס '9: תיקוני כתובת וחששות במהירות.

נסה לא לדחות בכך שהרכב שלך יטלטל כשאתה רואה אינדיקציות לבעיית הילוכים. זה עשוי לשלב ריח מוזר, ריסוק בעת החלפת הילוכים, או צליל מוזר. חוסר יכולת להתייחס במהירות לדאגות אלו עלול להביא לסוגיה יקרה ויקרה יותר ויותר שלכאורה.

# 10: שמור על קור רוח.

במקרה בו תעבור את רכבך במצוקה קשה, הנוף הקשה, המשקל הכלול והשימוש המשמעותי בו יכול ליצור חום, אשר משחרר הרס באמצעות תיבת הילוכים. צמצם את התמסורת שלך על ידי הצגת מסגרת קירור או מאוורר עוזר. שוחח עם מומחי מכוניות ביחס לחלופות הרלוונטיות ביותר לרכב הספציפי שלך

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post