Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

מוסך אדמונד תיקוני גיר

אצל מוסך אדמונד תיקוני הילוכים הם השירות המרכזי. אנחנו יודעים את זה. בדרך כלל, תיקוני שידור מפתיעים, ובאופן כללי לא נראה שהם הגיעים לתרחיש במקרה הטוב? בפועל, אין זמן יתרון לבעיות שידור. זו הסיבה להישאר מודע לתמיכה מתאימה בהולכה ומינהל היא קריטית. בכל מקרה, במקרים מסוימים תוכלו לעשות הכל נכון ובכל זאת לגרום לבעיות שידור. ואחרי כן יתכן שתזדקק לתיקון שידור. איזה רצון זה יעלה לך?

השידור

המכונית היא חלק מנגנון קורן המורכב ממגוון רחב של חלקים. במקרה שטענת והנעת את רכבך במשך שנים שונות, ייתכן שתצטרך להחליף את הצמיגים שלך, את תאורת האחורית שלך, את מגבי השמשה הקדמית שלך, את המדכא ואת כל מספר חלקים שונים. המקבילה תקפה להעברתך. פחות ממה שנחוץ לך כדי להחליף את השידור שלך, ובכל זאת התמסורת עצמה מורכבת מחלקים שעשויים להיות מוחלפים.

חלק גדול מהתיקון הילוכים קשור להחלפת חלקים. יתרה מזאת, זה טמון בדרך לנושא "איזה סכום עולה על התמסורת?". הכל מסתמך על החלק שצריך להחליף (קבלת, לעת עתה, שהחלפת קטע היא תיקון התמסורת ההכרחי). עם סיכוי כבוי שמדובר בחלק קטן ופתוח, בשלב זה תיקון הילוכים אמור להיות זול בדרך כלל. במקרה שהחלק אינו זמין, זה יעלה יותר.

פתוח מול רחוק

על פי מוסך אדמונד כשמדברים על חלקים פתוחים ומחוצה להגעה, אנו מתייחסים לאזור החלק אליו מתייחסים בתוך התמסורת. ניתן להשיג כמה קטעים בזמן שהתמסורת נשארת בגוף הרכב. יש להשיג כמה קטעים כאשר גירוש השידור מהמסגרת. כפי שאתה יכול לדמיין, החלקים הפתוחים פשוטים יותר לתיקון או להחלפה. למרבה המזל, לא כל ההעברות שוות ערך, ולכן מה שעשוי להיות חלק פתוח ביצירת הילוכים אחת, הוא רחוק באחר.

תיקוני הילוכים יקרים לעומת כלכליים

מוסך אדמונד
מוסך אדמונד

לספק או לתקן חלקים חסומים בדרך כלל יעלה יותר. בכל מקרה ישנם תיקוני הולכה יקרים בהדרגה. עדכון תיבת הילוכים, שנקרא אחרת "חידוש תיבת הילוכים", מחייב את גירוש התמסורת מהרכב ואחריו פירוק התמסורת. כל חלק מנותח, מותנה במצבו, מנקה אותו בסידור יוצא דופן ומוחזר או מוחלף. עדכוני שידור נדרשים במצבים בהם השידור נפגע קשה או כאשר לא ניתן לזהות את הסיבה לגיליון בשיטות שונות.

לא ניתן להבחין בכך ששדרוג שידור הוא הליך כלול במיוחד וכל הדברים הנחשבים, זה עולה הרבה. בכל מקרה, אצל מוסך אדמונד לא כל תיקוני ההולכה הם יקרים לא פחות. חלק מתיקוני השידור רק דורשים שינוי נוזל ההולכה והתעלה. נוזל ההעברה חיוני לתמסורת והוא יכול להיחרך או להיפגע. התאמת נוזל הולכה פגום לנוזל חדש באמצעות ערוץ יכולה להתמודד מדי פעם עם כל אחד מהבעיות שלך. זהו תיקון שידור פשוט יחסית וצנוע.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post