Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

מוסך אדמונד המלצות - איך להישאר עירניים בנהיגה

 מה תוכלו לעשות כדי להישאר בטוחים ועירניים בזמן נהיגה? מוסך אדמונד עם המלצות חשובות

כדי לשמור על התייבשות סביב הסביבה, מומחים לרווחה מציעים לשתות שני ליטר מים רב-יומיים, במיוחד באקלים מתחמם.

וודא שאתה שותה מספיק נוזלים לפני שאתה יוצא למיזמים ברכב, ללא קשר לשאלה אם פירושו הפסקת לטינה רגילה בדרך. נסה לא לעשות שימוש לרעה בקירור מכיוון שהדבר יכול להשפיע על ייבוש הסביבה.

אם אתה מרגיש עייף בזמן הנהיגה, עצור לשתות משקה המכיל קפאין או סוכר כדי להרים או לקחת מנוחה עד שתרגיש מודע בהדרגה.

נטילת תרופות נגד חום

כאשר קדחת הזנה משפיעה על 13 מיליון איש בבריטניה, נהגים רבים ייקחו תרופה מסוג כלשהו כאשר רמות האבק יעלו בכדי לנסות להקל על תופעות לוואי, למשל נזלת ועיניים טורדניות.

יהיה זה ככל שיהיה, טבליות אנטי-היסטמין עלולות לגרום לישנוניות, רוגע וראיה מוסתרת, בדיוק כמו זמני תגובה - כל אלה גורמים לך להיות תקלה.

במקרה שאתה גורם לתאונה, אתה יכול להסתיים עם עבר פלילי. המשטרה יכולה לבקש שתשלים 'הערכת עכבת שטח' ותיבחן בבדיקת סמים מהדרך. עם סיכוי פנוי שהם מאמינים שאינך כשיר לנהוג, אתה יילכד בשבי וניתן להגיש נגדו כתב אישום.

הרשעה בגין נהיגה תרופתית משדרת חרם נהיגה בסיסי לשנה וקנס חסר גבולות. במקרים יוצאי דופן, אתה יכול לקבל עונש של מתקן תיקון שישה חודשים.

מה תוכלו לעשות כדי להישאר בטוחים

בדוק כל העת את הסימן של כל מרשם שאתה לוקח לפני שאתה נכנס למושב הנהג. אם כל השאר נכשל, ברר האם זה יכול להשפיע על יכולת הנהיגה שלך. מספר תרופות מאובטחות על ידי תרופות דומות לנהיגה כמו קוקאין וקנאביס.

אם הסיכוי הנמוך לכך שההתוויות שלך עדינות, היצמד לכתמי האף וטיפות עיניים שלא יגרמו להחמרה. שמור על חלונות סגורים, על אף היותם נותרים - בכל פעם שנשאר פתוח הם יכולים ללכוד אבק ברכב.

ג'טלג

חלק גדול מאיתנו לא נוהגים לנסוע הביתה מסוף המטוס בעקבות הנחיתה שוב מהזדמנות. בכל מקרה, נהיגה בזמן סילון עלולה להיות מסוכנת שכן בדיקת גופך עלולה להיות מסונכרנת.

מעבר בין כמה אזורי זמן עלול להטריד את דוגמאות המנוחה שלך ולגרום לך להרגיש פחות מוכן לחשוב. ככל שההבחנה בין אזורי זמן גדולה יותר, כך סביר להניח שתוכלו לחוות את ההשפעות הקשות של סילון.

מה תוכלו לעשות כדי להישאר בטוחים

במקרה שאתה מסע את העסקה כולה דרך כמה אזורי זמן, שקול להביא מונית לטרמינל וממנו כדי שלא תצטרך לנסוע בשום אמצעי. אפשרות נוספת היא לבדוק את הפונדק הקרוב לטרמינל האווירי כדי להשיג קצת שוטה לפני שחוזרים הביתה.

למקרה שכרגע אתה נוהג הביתה ומתחיל להרגיש איטי, המשך לתחנת הממשל הקרובה ביותר כדי לקבל קצת מזון ושתייה. משקאות מיצים, למשל, אספרסו אמור להחיות אותך. אכלו משהו שיעניק לכם חיוניות פריקה מתונה, למשל דייסה, טוסט מקמח מלא או בננה.

שותה תה מגודל ביתי

אנו הבריטים אוהבים כוסות רוח, עם זאת, האם הבנתם שכמה תה שגדל ביתי יכול לגרום לכם להרגיש רפויים?

צמחי מרפא, למשל, קמומיל, לבנדר ולריאן ידועים כבעלי תכונות נרקוטיות עדינות, המאפשרות לכם להירגע. בדרך זו, למרות שהם עשויים להועיל לעזור לך להירדם בזמן השינה, הם אינם מוגדרים לאנשים שהולכים להיכנס למושב הנהג של רכב.

למרות העובדה כי לא היו דיווחים על תה ביתי שגרם לתקלות, הם עלולים לגרום לך להרגיש פחות אזעקה במושב הנהג, אז שתו (תה) ותיסעו בכוננות.

מה תוכלו לעשות כדי להישאר בטוחים

אלה מכם שאוהבים תערובת לקראת תחילת היום הקודם להמריא לעבודה צריכים להיות בעולם מושלם לדבוק במשקאות עם קפאין. בנוסף, הימנעי מכלילת צוף. בנקטר יש גלוקוז, שמחקר הצביע על כך שמכשיל את דור האורקסין, הורמון הגורם לנו להיות מודעים וערניים.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post