Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

איך לנהוג עם גיר אוטומטי? מוסך אדמונד המלצה

להיות מוגדר ל"זחילה " זה מה שצוות מוסך אדמונד מספקים בהמלצה - המלצות של מוסך אדמונד לגבי נהיגה עם גיר אוטומטי

מתוכנת יעבור התקדמות בהדרגה למקרה שאתה נמצא בכונן או באיזה התקדמות אחרת. במקרה שאתה מפגר, זה יעבור בהדרגה הפוך. זה נקרא 'זחילה' (או 'מהירות אינרטית') וזה הופך את זה פשוט פשוט לשמור על כף הרגל הנכונה מעל הבלם כשאתה עוצר או במצב נעילה בינוני של שעת העומס. אתה יכול לבחור Nonpartisan כמו גם להשתמש בבלם (או בלם היד) כדי להבטיח שלא תזוז כאשר אתה מעדיף שלא.

4) להבין מה נמצא בחנות בתנאים שונים

כלי רכב מתוכנתים פשוט פשוט יותר להבין כיצד לנסוע פנימה: אין שום סיבה משכנעת לשקול הילוכים, כך שהתלמידים רשאים להתרכז במראות, במהירות, מכוניות שונות, אנשים ברגל וכל השאר.

בכל מקרה, במקרה שאתה רגיל עכשיו למדריך, תראה כמה ניגודים:

בכבישים המהירים אין הבחנה אמיתית בשום אמצעי: הישארות בכונן זהה למעשה להשארה במתקנים עליונים.

בגריד רשת בינוני בשעות העומס, האוטומטיקה יוצאת דופן. נעים לא צריך לעבור שוב ושוב בין ראשונים וללא מפלגות.

כשאתה מפסיק, אתה עשוי לגלות שדגש ה"זחילה "הוא בעל ערך. או מצד שני אתם עשויים להאמין שזה מעצבן.

בעוד שהם גוררים, מכריעים או עולים / יורדים במדרונות, אנשים מעטים מאתרים רכב מתוכנן לא נותנים להם שליטה כמו מדריך. עם זאת, לרוב האוטומטים הוותיקים יותר יש כפתור 'O / D' (Overdrive) * על תיבת ההילוכים, שמעניק למנוע יותר 'oomph'. יתרה מזאת, רוב הדגמים הנוכחיים יותר ממולחים מספיק בכדי לדעת מתי הנהג זקוק ליותר כוח, כך שהם לא צריכים לטרוח עם התפס הזה.

* אובר-דרייב הוא רכיב שמחזיק את הסיבוב למטה כך שהרכב מנצל פחות דלק. רכב מתוכנן יתחיל עם אובר-דרייב הלאה, כך שדחיפת התפס מכבה אותו - תצרוך יותר דלק, ובכל זאת תקבל יותר כוח / שליטה.

5) תרגול

סוף סוף, אידיאלי לחזור על קטע כלשהו מחוץ לשביל הטרום לפני שתפגע ברחובות הומים. זה לא צריך לקחת הרבה זמן להתאקלם בהורדת היד ממקל ההילוכים וכף הרגל הרופפת שלך מספיק טוב לבד.

מה שכן, ברור, שכר דירה מתוכנת זו שיטה יוצאת דופן לראות אם אתה אוהב את האופן בו הם מטפלים, מבלי שתשיג באמת. מי יודע? לאחר מספר ימים בתכנות אתה יכול לבחור שלא תצטרך לנהוג ברכב ידני שוב.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post