Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
מוסך אדמונד המלצות | ביקורות | חוות דעת

מוסך אדמונד המלצות, ביקורות, חוות דעת ומידע על גירים ושיפוץ גירים

מוסך אדמונד המלצות | מוסך אדמונד ביקורת | מוסך אדמונד ממליצים

 כך על פי המלצות מוסך אדמונד השיטה היעילה ביותר להחלפה קלה של גיר

זה נורמלי באופן רגיל שנהגי סטודנטים יגבילו את המנגנונים. באיזו קלות המנגנונים מתחלפים מסתמכים על הנהג, על יצור הרכב ועל אופי תיבת ההילוכים ואחיזתם. כשאתם מגלים כיצד להחליף הילוך, באופן כללי, עליכם בעצם לשלוט בעדינות על המתג לכותרת הנכונה של החבל בו אתם בוחרים ולעשות כל מה שנדרש כדי לא לדחוף חזק מדי. ככל שאתה עדין יותר בעת החלפת הילוכים, כך הוא פשוט יותר. התפרצויות הן בבירור מקבילות זו לזו. התלמידים יכולים לעתים קרובות לנסות להחליף הילוך תוך שימוש במגוון רחב של קצוות שונים. מבטיחים לך להחליף הילוך תוך שימוש בקווים ישרים ונקודות 90 מעלות שכן הדבר גם יהפוך את שינוי הקישוט לפשוט יותר ויחייב מאמץ פחות.

החלפת גיר תפוס

בקרת אחיזה נדרשת בדרך כלל למכשירים ראשונים ולהסתובב. כשאתה יורד בהקמה ראשונה ממצב נייח, חובה להיות עדין באחיזה או אחרת אתה יכול להאט את הרכב. בנקודה שיש ברכב כוח, אתה יכול להעלות את האחיזה הרבה יותר מהר מהמנגנון השני ועד לחמישית.

מוסך אדמונד
מוסך אדמונד

בדרך כלל כשאתה יוצא ממיקום נייח, תבחר בחבילה ראשונה ונקה את מסלולך בכל אחד מהמכשירים עד שיגיע המנגנון החמישי. אחת לכמה זמן אתם עשויים לגלות את הצורך לעבור מהמנגנון הראשון ישר למתקן שלישי. זה מספיק מספק. כיבוי הילוכים מרובעים, למשל, מתקן חמישי לשלישי למשל, הוא תקין. בשלב בו אתה מתוודע למערכת הנכונה בדרך הטובה ביותר להחליף הילוכים, השלב הבא עבור כל נהג סטודנט הוא להגדיל את ההבנה בזמן המתאים מתי להחליף הילוך.

 מוסך אדמונד ביקורות על בחירת מכשירים שגויים בבדיקת נהיגה

זה נורמלי עבור נהגי סטודנטים במהלך תרגילי נהיגה ואפילו במבחן הנהיגה לבחור מכשיר לא הולם בזמן נהיגה. המכשירים הידועים ביותר שנבחרו בטעות הם המנגנון הראשון כאשר הציפייה הייתה גיר שלישי ורביעי כאשר המטרה הייתה שנייה. בחירה ראשונה כשתכננת לבחור במקום השלישי עלולה לפגוע בתיבת האחיזה והמנגנון. אם אתה בוחר מכשירים ראשונים במהירות זו, כשאתה מתחיל להרים את האחיזה, תשמע את המנוע יורה את התוספת בעיקרו. במקרה ששמעתם את זה, אל תרימו את האחיזה עוד יותר וייאשו את האחיזה לחלוטין ובדקו את המכשירים שלכם. אם אתה בוחר את הרביעי במקום השני, תשמע שהמנוע עשוי להשמיע צליל רעם עמוק ויהיה קשה מאוד להעלות מהירות. פעם נוספת, אם אתה שומע את זה, בדוק את המנגנונים.

בחירת מכשירים לא ראויים היא לא ממש אכזבה מבחן שכן היא לא נעשית בשפע. מפקח הנהיגה ייקח את האופן בו אתה מסדר את הנושא. במקרה שנבחר מכשיר לא הולם, עשו כל מה שנדרש כדי לא לקחת גנדרן בחבלונות ככל שהוא מפתה. המרכז העיקרי שלך צריך להסתכל לאן אתה הולך. השאר את האחיזה כלפי מטה ובחר שאינם מפלגתיים כדי לבנות היכן שאתה נמצא וממילא חסר פניות, בחר במכשיר המתאים.

די הרבה זמן לאחור, כשמגבים מהמהירות למהירות בינונית או עצירה, יהיה עליכם לרדת דרך החבלים לפני שתפסיק. ברכבים של ימינו זה לא מהותי. יתכן שתצטרך לבחור הילוך נמוך יותר עם הסיכוי הנמוך שאתה מתכוון לנסוע במהירות איטית יותר.

עם סיכוי כבוי, למשל שאתה הולך במהירות של 60 קמ"ש ומעלה קדימה יש נורה אדומה וצריך לעצור, להחיל בעדינות את בלם כף הרגל ולהפיץ את האחיזה ברגל שמאל (הניח את כף הרגל מעל האחיזה ועם זאת אל תעשה ') לא לסחוט אותו). לחץ בעדינות על הבלם עד שאתה נמצא במרחק של 4 עד 5 מטרים מהמקום בו אתה מתכנן לעצור. התייאש מהאחיזה, ובין רגע לפני שהפסקת או עצרת את הרכב, בחר בחיבור הראשון. אין שום סיבה משכנעת לרדת דרך החבלים. השימוש באסטרטגיה זו מאפשר לך לשמור על שתי ידיים על התמודדות הכוונה החוצה. זו בנוסף האסטרטגיה הצפויה במהלך מבחן הנהיגה.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post